Spóźniasz się i jeśli
Staniesz kiedyś w moich drzwiach

Cóż będę mogła ci dać
Niewiele już mi zostało
Niewiele prócz lęku
Który jest mój i raczej
Nie będziesz go chciał

Spóźniasz się i jeśli
Kiedyś wyciągnę rękę
Pewnie nie dasz mi
Tego wszystkiego czego dzisiaj mi brak

Ale nawet jeśli się spóźnisz

Dam ci to co wciąż mam

Zwiędłe kwiaty na na wpół pustej komodzie
Zdjęcie bociana ze złamanym skrzydłem
Trzy śrubki nie pasujące do niczego
Skrzypiącego konia na biegunach
Jakieś resztki uśmiechu

Spóźniasz się i dlatego
Mam nadzieję
To wystarczy

Skomentuj

